söndag 16 november 2008

Du är speciell

Min vän Erica har varit jättebussig och hjälpt mej med en sak och naturligtvis ville jag återgälda henne för det.
Jag gjorde ett mappkort med två tags där jag skrev lite på, och jag gav henne stämplar som kommer till veckan i hennes brevlåda så jag drog ut bilden på stämplarna på datorn o la i mappkortet. Kändes roligt att lägga ner lite tid på kortet och göra det lite extra eftersom Erica själv scrappar så förstår hon vilken möda det ligger bakom kortet.
Här är resultatet.
Kram/Mia

16 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fint kort, hon blir säkert överförtjust:-), själv håller jag på en massa med lite olika saker som inom kort kommer upp i bloggen.
kram kram

Anonym sa...

Sååå fint kort, hon blir säkert överförtjust:-), själv håller jag på en massa med lite olika saker som inom kort kommer upp i bloggen.
kram kram

Glimmis sa...

JAAAAAA.... jag är helt galet överförtjust. I lööööv it!
Tack tack tack tack tack tack.... å tusen tack!
Kortet är underbart fint och det finaste kort jag fått någonsin.
För att inte tala om presenten... fantastiskt roligt och jag kan inte vänta på att de ska komma i lådan, bäst de dyker upp på måndag. =)
Tusen kramar och några till till dig & familjen. //e

MalinL sa...

Åh vad fint kort! Och vilken vacker omtanke!!

MalinL sa...

Japp.. rubruken på min senaste LO är gjord av pärlor.. :)

Pimmi sa...

Superfint kort, läckert att ha själva stäpeln som stängningsfunktion. Jag virar CS runt chokladkakan och limmar ihop på baksidan, har öppet upptill och nertill (dvs på kortsidorna) så man kan trycka ut kakan utan att öppna omslaget. Lycka till Kram Emma

Karro sa...

Som vanligt så är du en sån stor inspiratonskälla. Idag lite extra eftersom att jag fick en beställning på ett mappkort idag :)
Suger in all inspiration jag kan få!
Härliga färger på kortet!

Eva sa...

Vad fint kort! Ser så proffsigt ut, du är jätteduktig! Kram!

Karin sa...

WOW!!! Sååå fint det blev!!! =) Du är verkligen sååå duktig!
Massa kramar till dig & din goa dialekt **fniss**

Jag... sa...

Så fint! Då måste hon ha blivit glad! :-D

Catta sa...

Vilket fantastiskt julkort du har gjort här nedanför! Underbara färger och komposition. Mappkortet här var ju också verkligen vackert. Det ÄR roligt att ge till någon som uppskattar det och det verkar hon ju verkligen ha gjort... Kram C

Anonym sa...

snyggaste kortet jag sett på längne färgerna o allt tillsammans var bara såååå snyggt!
Carola

Anonym sa...

Skit vilket finfint kort du är superproffs på detta.
Kram/nilla

Anonym sa...

Ja´sej´int´nå.
Ord är överflödigt.
Kramilikram

Anonym sa...

Oj vad snyggt det va, förstår verkligen att det tog tid att göra. Hon kommer helt säkert att bli superglad. Kram madde

scraploppan sa...

God kväll!
Jag har fått se detta underverk live, och det är verkligen att man bugar inför en superscrappare!!!! ;) Du är sanslöst duktig... Hoppas det är bra i snövädret! Kramen/// L