onsdag 21 januari 2009

Valentines Day

Japp, då var kortverstaden igång inför Alla Hjärtanskorten. Men det stannade vid ett kort...hmmm kom en del andra kort emmellan vissa är klara o andra är under tillverkning....
en del födelsedagskort o andra beställningskort samt att jag håller på med ett evighetsprojekt med min BIA som aldrig verkar bli klart....*fniss* men snart kanske jag kan visa nått av det med! Men här är alltså mitt första försök till årets hjärtekort.
Ha en fortsatt bra onsdag!!!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket vackert kort.

Glimmis sa...

Tyckte jag hade sett det förut men så insåg jag att jag har ju gjort det hemma hos dig.

Jag blir så irriterad över ditt kortmakeri att jag tycker kommentar är överflödigt... ;)

XOXOXO //e

Glimmis sa...

åh herregud om man kunde läsa igenom sina kommentarer oredetligt INNAN man postar dom..inte efter.

den lät ju helkorkad... såklart jag inte är irriterad på riktigt... bara att du gör så fint jämt så jag blir lite det.. el ja... du fattar... ;)

Svammelmaja det blev nu då. Krävs det ytterligare förklaring så får anstötta personer kontakta mig... *fniss*

"lite gör" å "less"... nääee??!! hur kan du tro det... kan jag inte terra på msn så hittar man väl andra vägar... *skrattar*

Hoppas bruna bönorna kommer illaluktande ut den rättmätiga vägen och att makaronvattnet kokades bränt... ska du ha det för att du dissade mig framför matlagning till hungrig familj. =)

en liiiten kram får du väl ändå... //e

Glimmis sa...

hur var det nu med läsa INNAN...
"ordentligt" och "göra" ska det vara...

MalinL sa...

Härligt alla hjärtnas kort!

ScrapAnga sa...

Men gosse, nu tror jag det har brunnit för lilla Glimmis, åt hon ätterlägga i morse!?...

Ja men nu var det ju ditt kort jag skulle kommentera, GUUUD vad ursnyggt, alltihop, bara jättesnyggt.
I love the colours, hur härligt som helt, och användning för hjärtana har du fått.
Såå coolt när "flodhästarna" sitter i ringen o dinglar med bena, tummen upp, kraamizzzzzzz

Pimmi sa...

Så vackert kort, jättefin kant längst ner, antar att det är från nån typ av kantstans.Riktigt fina detaljer har du också fått till. Ser fram emot att se ditt bia projekt, Kram Emma

Anonym sa...

Fint kort du har så fina smyckedetaljer på dina kort ser så arbetade ut
/scraptarzan/rebecka

Anonym sa...

Mycket mysigt kort.. mycket fina detaljer

många kramisar

agneta

Anonym sa...

Jättefint kort med härliga färger.
Textstämpeln tror jag faktiskt är en gammal Magnolia...

Karin sa...

**asgarv åt Glimmis inlägg**

Underbart kort Mia! Riktigt snygga detaljer! Me like!! =)

Kram kram!!!

Catta sa...

Vilket fint kort! Jag är nyfiken vad du har för hjärtstans/die. Tycker dom är så coola dina hjärtan. Jag kom på här om dagen att det "snart" var alla hjärtans dag och tänkte samtidigt på att jag såg fram mot att se vad bla du skulle göra för vackra kort =) Jag blev inte besviken! KRam

Anonym sa...

Underbart sött kort vännen!

tack för din omtanke=) Det var en riktig vansinnesresa haha=) Kan ju skratta åt det i efterhand iallafall. Snacka om kaotiskt. Jag vägrar låta DAniel ringa ambulansen men han passar på medans jag svimmar om ;P Grannarna står i fönstren och stirrar på ambulanspersonalen som försöker putta fram mig i en 2 dm nysnö och mindre snöstorm. Fastnade vartannat putt och jag svimmade igen haha! Vilken cirkus =) Och sen dagen efter får man sitta barfota och sunkig i akutrummet och vänta på skjuts hem (och skor ;P) Det är inte lätt att tillhöra min familj som alltid har otur =D Men det är roligt iallfall! Man har alltid något att berätta ;P

Ha en härlig måndag!!

Kram!

Anonym sa...

det här kortet tyckte jag verkligen om

Anna sa...

Wow, vilket fint kort!
KramKram Anna