tisdag 24 februari 2009

Tack

I går avslutade jag min arbetsträning på den butik jag snart huserat på i ett år....hmmm inte riktigt men nästan =) Jag är otroligt tacksam för att de gav mej den möjligheten och jättestolt över mej själv som växt enormt av uppgiften det har gett mej jättemycket o jag har utvecklats fantastiskt =)
Men saker o ting varar inte för evigt så nu ska jag gå vidare med nya uppgifter, vad det blir är inte riktigt klart än men den som lever får se ;-)

Eftersom en del av butiken består av min passion scrapbooking var det ett måste o göra ett kort till tjejerna eller hur.....så det blev en bukett tulpaner o detta kort som ett litet TACK från mej!


17 kommentarer:

MalinL sa...

Åh så vackert kort du har gjort till dem! Och vad tråkigt att måste dra vidare från ett sådant ställe.. Finns det scrapbookingsaker i närheten hade jag inte vilja lämna stället!! Hoppas att du får komma på något annat intressant ställe i alla fall!

sagapo sa...

Underbart fina kort du gjort. Måste träna på att göra kort. Lycka till med dina nya uppgifter, vad det nu kan bli i framtiden.

Madde sa...

oj har du redan varit där så länge,skrämande vad tiden går fort. vad ska du göra nu då?
Kortet är jättefint, diggar verkligen dina blommor, ingen kan få till dem som du.
Kram Madde

Anonym sa...

Men Mia har du slutat jag som tyckte om att gå in o handla av dej du är så duktig scrappare och hade alltid bra tips i ideér och Du har ett underbart sätt mot kunder alltid bra service, hjälpsam, hjärtlig o glad. Jag kommer att sakna dej!
Vi syns på träffen i mars jag längtar.
Kram//Vivieka

Catta sa...

Bättre arbetsträning kan vi som hamnat i träsket inte ha! Roligt att du växt med uppgiften, det kommer du att ha nytta av i framtiden. Jättevackert kort som vanligt! Kram

Glimmis sa...

Tjejerna måste blivit glada över så fint kort.

Tack för trevligt samtal idag, det hörs att du mår bättre. Framtiden har bara gott å bringa.

Pöss å kram från en suuuuuperbra "åka-på-stora-saker-du-vet-vad-jag-menar-medhjälpare"... hehehe ;)

scraploppan sa...

God kväll!
Nu är det så länge sedan jag var in på alla fina bloggar...kortet var jättefint! Färgen är ju du helt enkelt...;) Men visst är det roligt att göra stooora blommor med massa saker på?! Me Like!
Nu ska jag gå och få min skönhetssömn! Natti natti
Kramar///L

ScrapAnga sa...

Hej hej, Vackra kvinna.
Jag har ju inte varit inne på bloggen på snart 1 vecka, och varit bortrest som du vet.
Så det känns VERKLIGEN konstigt att alla dina vänner har hunnit kommenterat detta vackra kort innan jag har gjort det.
Man kan tro att man inte bryr sig på ditt jobb.
MEN DET GÖR JAG...PUSS...
Jag har granskat och granskat, och, jaaa....
Det finns helt enkelt INGA fel på detta kort. Det är helt enkelt,
unbelivible, bara så vackert, och du TACK för de underbara tulipsarna.
TACK för den här tiden, du vet att det har varit jättekul att få ha dig där,,,Du är bara härlig!! L U
Kram // Anga

Anonym sa...

Ett jättefint kort. Du gör så vackra blomdekorationer!

Anonym sa...

Hej min vän... Tack för de värmande orden. Skönt att veta att någon vet hur man har det... Du är en underbar människa!! Jag har bytt data och har inte din mail .. jag har roland_lindgren @hotmail.com så kanske vi kan börja skriva till varandra igen. Saknar våra brev så...
Kortet du gjort var underbart vackert!!!! Du har blirvit så fantastiskt duktig. Satt och tittade på dina kort jag fått av dig igår. Jag har lagt dem i en låda för att bevara alla scrappade kort jag fått och dina är sååå fina!! Masssssssor av kramar Lotta

Anonym sa...

Tach så jättemycket för att du hälsade på mig och för din kommentar. Jag blev jätteglad! Önskar dig en fortsatt trevlig helg! :)

C.HARNESK sa...

Hej ville bara ge en kommentar på detta kort, fina och harmoniska färger. Allt passar i hop i både utförande och komp.
Mycket fint Mia, dom blev glada va :)
// Mvh Carola

C.HARNESK sa...

Hej Mia, det är ett jättefin kort som harmoniserar både vad gäller färger och utförande :) Lagomt mycket detaljer att vila ögonen på.
Mycket fint !
// Mvh Carola

Anonym sa...

Underbart kort =D
Lite vemodigt att sluta på ett ställe som man har trivts så bra på. Jag jobbade på ett dagis (samma som jag har sonen på) i närmare 3 år och skulle någon fråga mig idag om jag ville börja jobba där igen så skulle jag skrika ja och slänga mig dit ;P Personalen gör ju så mycket!

Ha en härlig måndag!
Kram

Karin sa...

Vilket fint kort Mia! Verkligen underbart! Du är otroligt duktig på att få ihop det med färger så det passar såååå snyggt! & dina blommor! oj ojoj! Perfekt!

kram kram!

C.HARNESK sa...

Hej Mia.
Tack för din hälsning :))
Du får givetvis lägga in mig på din bloggrunda om du vill :))

Ha en bra vecka !
// Mvh Carola

C.HARNESK sa...

Hej Mia
Visst får du lägga till mig i din bloggrunda om du vill :)))
Ha en bra vecka !
// Mvh Carola