tisdag 10 mars 2009

Utmanad

Jag blev utmanad av Meali....en liten rolig o klurig utmaning =)

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika).Lycka till!

1. Vad heter du?: Mia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mask
3. Flicknamn: Maja
4. Pojknamn: Melvin
5. Yrke: Målare
6. Färg: Magenta
7. Klädesplagg: Morgonrock
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Mariefred
11. En orsak att vara sen: Missat bussen
12. Något man skriker: MoDo hockey
13. Film: Mamma Mia the movie
l14. Något man dricker: Midori
15. Band: Metallica
16. Djur: Mullvad
17. Gatunamn: Mäster Samuelsgata
18. Bil: Mazda
19. Sång: Mälarö kyrka
20. Känd person: Maria Lundqvist

Jag i min tur utmanar......Glimmis, Scraploppan, ScrapAnga, Malin & Eva

4 kommentarer:

Katrin sa...

Hej Mia. Vilken bra gästräknanre du har i din blogg... Vart har du hittat den och hur sätter man in den??

C.HARNESK sa...

Jag instämmer med Katrin, jag får inte in den på min sida ?
Vad svårt det var ??
Hur 17 gjorde du ??
Välkommen hem och tack för fina kommentarer och ha det så skoj på scrapträffen :) och....trevlig helg. Hihihi många och....
// Mvh Carola

ScrapAnga sa...

Varför får jag inte fram Glad Påsk kortet som ligger på min sida, har försökt att länka från Glimmis med, men detta ar det första som kommer upp på din sida, har du tagit bort det??

ScrapAnga sa...

Hej nu är jag här igen, jag SKA göra utmaningen, MEN, har inte haft tid ännu. Vi ses, kram på dig. ; )