fredag 24 april 2009

En sann vän

Jag skulle ge bort ett halsband i födelsedagspresent jag beställt av Erica och ville naturligtvis scrappa något o lägga det i, jag provade o vek ett antal take away boxar men fick inte till det....så jag satsade på ett säkert kort o gjorde samma väska jag gjort tidigare. Jag stämplade på ett silkespapper med Magnolias Valentine brev o la halsbandet i det.

På tagsen på halsbandet står det Verus Amica, det är latin o betyder En sann vän. Det skrev jag oxå på bagen. Bakpå tagsen på halsbandet står våra namn. Mottagaren blev rörd, glad o fällde en tår. Det är så roligt när en gåva blir uppskattad




Tack Erica för halsbandet =)

16 kommentarer:

Karin sa...

Åhh, vilken vacker väska, du är ju sååå fiffig ! Halsbandet är otroligt fint oxå.. =)

Hoppas du får en kalashärlig helg!
kram till världens bästa Mia! =)

Anna"meali" sa...

Jätte vacker väska!

viveka sa...

Men Mia en sån vän som du önskar jag mej.
väskan blev jättefin förstår att din vän fällde en tår ;-) kanonfint halsband med fint budskap i en underbar väska.
önskar dej en trevlig hälg =)))

kramen bananen viveka
ps. såg dej på coop i morse men du hann åka så jag hann aldrig säga hejsvejs

C.HARNESK sa...

Jättefint!!!!!!
Ligger på önkselistan:)
Och DU, 1000-tack för alla dina fina kommentarer du ger:)
Och naturligtvis önksar jag dig en trevlig helg tillbaka.
// Mvh Carola

Madde sa...

Kan verkligen förstå att det blev uppskattat. Halsbandet va ju jättefint och väskan helt underbar,du är så himla duktig,älskar verkligen din stil.
Ha en tevlig helg
Kram madde

Anonym sa...

Gud va fint, både halsbandet och väskan... Hur glad skulle man inte bli för en sån present!
Kram ztina

Glimmis sa...

vassego.. :)

Jättefin blev väskan, tror säkert take away boxarna är superfina oxå men du är väl så självkritisk förståss ;)

Trevlig helg gumman. //Erica

Lena sa...

Å ja det är lika fint som vanligt man blir aldrig besviken när man tittar in på din blog.
Tack för komentaren roligt att du tycker om den.
Ha en bra helg i vår solen .
Kram Lena

Anonym sa...

Jag måste bara säga att jag blev så otroligt glad för presenten.
Halsbandet bär jag med stolthet och väskan står på mitt nattduksbord och påminner mig om att vänskap är något man ska vara rädd om.

Kram från lilla jag

Anonym sa...

Vilken enormt söt väska och fint halsband! Förstår om hon blev glad och rörd för den fina presenten!

Hoppas du får en fin helg!

Kramis från Susanne

annacarin sa...

jättefin väska hur gör du den som?
halsbandet var en bra idé, jag gör halsband ibland.

A-K

ScrapAnga sa...

Jaja, jag förstår ingenting! Du förstår vad jag menar.

Men nu till din fina väska!
Det rosiga pappret passar ju perfekt till en väska som denna och det fina halsbandet som E gjorde.
Läste kommentaren från mottagaren, och det värmer ju verkligen, finns det något roligare än när presenter uppskattas, speciellt när de är egenhändigt gjorda.

Och allt du gör blir ju ALLTID så fint ; )

Nu blir det krogen ikväll och det ska bli så kul med en tjejkväll.

Ha det gott i vårsolen, vi höres, kramen till dig//Anga

Petra/Paradise sa...

WOW! Vilken söt väska!!
Såklart den blev uppskattad!! Vem hade inte tyckt om den gåvan?! =)
Fortsatt trevlig helg =)
kram Petra

Lotta sa...

Hej vännen. Tack för dina uppmuntrande ord som du skrev i min blogg... Skulle du vara intresserad av att ta upp vår mailkontakt..? Jag tycker det hade varit så kul, saknar dina meddelande. Påsen du gjort var helt underbar. Har du någon mall eller mått på den? Hade varitr så kul att testa och se. Var på kurs igår med en tjej från England som jobbade med Prima saker. Kul!
Ha en underbar dag kära vän. Kram kram Lotta

Malin sa...

Uuunderbar väska! Och halsbandet är vackert!! Förstår att hon blev rörd!
Ha en härlig dag vännen!!

Kram!

scraploppan sa...

HEEEJ!

Vilken underbar present! Du är en underbar person! Vännen ska vara lycklig som har dig!!! Undra om man kan få mallen till detta lilla underverk?
Kramar///L