lördag 1 augusti 2009

Tillbaka i bloggvärlden

Ja då börjar verkligheten komma i kapp mej igen.......börjar jobba på måndag efter en riktigt härlig ledighet med blandat väder =) Jag har haft det så bra,vi har varit i väg med husvagnen i några dagar, jag o Micke har varit iväg några dagar på "vuxensemester" o bara myst o varit tillsammans o haft det gott, vi har hemestrat.....kuligt ord va.... vet Ni vad det betyder??? Det betyder att man semstrar hemmavid, vi har träffat kompisar o ja bara haft det bra o njutit av alla jag har omkring mej o det har blivit många ljumma vinkvällar på altanen =)

Ja så skulle jag scrappa oxå vilket har blivit väldigt lite under semester´n .........jag har gjort några kort, o när jag skulle sätta mej tänkte jag.......jag kanske har glömt bort hur man scrappar ett kort..... kände mej som en nybörjare *fniss* men men det blev ett kort i allafall o eftersom jag kände mej lite "grön" så blev det ju naturligtvis ett kort i min favvofärg GRÖNT!!!!

Scrapshoppat har jag däremot gjort under semestern....besökt lite shoppar efter vägarna där vi åkt fram så lite papper o nya stämplar har det blivit o som Ni ser har jag äntligen fått mina Martha Stewart stansar det blev två stycken till min stora glädje =)

Nu ska jag ta mej en rejäl bloggrunda o kika in till Er alla o kolla vad Ni pysslat med i sommar =)



17 kommentarer:

anna"meali" sa...

Såååå vackert kort och fina färger. Gillar Martha stansen, ska deffinitivt skaffa mig en sådan.
Så kul att du är tillbaka. Jag börjar sakterligen skaka av mig semester dvalan och komma tillbaka till verkligheten. Börjar också på måndag och saknar faktiskt jobbet lite,:-)

Pernol sa...

Välkommen tillbaka! Det är så kul att du har ett nytt inlägg!

Underbart vackert kort!!! Jag gillar verkligen färgerna! Min favvofärg är också grön!

kram Pernilla

Biggan sa...

Jättesött kort och snygg design! Ni verkar ha haft en skön semester trots regnet!

Pernol sa...

Hallå igen!
Du har 2 st awarder att hämta i min blogg!

kram kram Pernilla

Eva J sa...

Välkommen tillbaka!
Vilket underbart kort och så snyggt färglagt. Me like!!! Pappren är så söta och kantstansen är ju kanonfin.
Kram Eva

ScrapAnga sa...

Hej och välkommen tillbaka, nu var det ett tag sen du var här ja,,
Men lagt av dig, det har du verkligen INTE.
Du går ut stenhårt med ett helt ljuvligt kort ; )

Det oranga och gröna passar så fint ihop, jag gillar verkligen detta.

Så allvaret börjar på måndag, hmm...sommaren går sååå fort, Pelle har en vecka till...Hur ska det gå, vem ska ta hand om mig då da´när han börjar jobba, hihi.

Ha det bra, vi höres,
kram kram//Anga

Anonym sa...

Hej! Jag har verkligen saknat nya inlägg i din blogg. Du gör så fina kort och LO´s. Är in på din blogg ofta, du ger sån inspiration.
Det nya kortet blev super fint. Snygga färger,och Marta Stewart punchen WOW!Inte alls underligt att du får så många awards.
MVH/Kristina från Piteå

Catta sa...

Underbara människa! Jag älskar dina kommentarer i min blogg, dom gör mig så glad och jag lämnar alltid datorn med ett leende på läpparna. Hoppas verkligen ni haft en härlig hemester, moderna som ni är! Att du känner dig grön syns inte ett spår av på ditt kort, helt underbart! Jag tror det blir en lift på det... Kram Catta

Malin sa...

Välkommen tillbaka =D
Ljuvligt kort du har skapat!!!
Självklart kommer jag på Ö-viksträffen igen (utan butik)!!

Kram!

Petra/Paradise sa...

Himmel vilket läckert kort!! WOW WOW WOW!!
Ser inte ut som du chalkat kanterna på det mönstrade pappret. Å det är ursnyggt!!
VÄlkommen tillbaka efter din lilla paus!
Jag har själv en pysselpaus, vilket jag inte alls hinner känner jag. Har ett gäng kort som måste göras..folk kommer få sina grattiskort i efterskott ;)
Men va tusan, nån semester från pysselbordet måste man ju ha! :)

TA hand om dej å tack för dina söta ord inne hos mej!! *glad*
STOR KRAM Petra

Madde sa...

Riktigt härligt kort,kul att läsa att ni haft en härlig semester med.
Kram Madde

Pimmi sa...

Vilken härlig semester du verkar ha haft, sen nu är det skönt att du är tillbaka här i bloggträsket, har verkligen saknat dig :)
Härligt kort, snygga färger och jag ser du har använt din martha stewart, snyggt Kram Emma

mymlis sa...

Wow!!! Så snyggt!!

Therese sa...

Helt underbar kort!! Wow!
Kramar ♥

Anonym sa...

<3

AnkieG sa...

Jättefint, härliga färger.

Mia KL sa...

Jättefint kort, ja egentligen alla kort du gör. Så harmonisk i färgerna.