måndag 21 december 2009

God Jul

Hej på Er....jo jag lever =)
Jag har av olika anledningar inte scrappat så mycket sista tiden, som i sin tur leder till den dåliga uppdateringen här. Och alla bloggar jag besöker och ofta lämnar ett litet spår av mej inte heller fått några besök =( Men jag hoppas att jag återkommer efter jul o nyår med nya friska tag och full av inspiration!!!

Med detta inlägg vill jag tacka för alla härliga kommentarer alla så flitigt skrivit till mej. Ni är guld värda allihopa och Ni ska veta att Ni är tändvätskan för att hålla bloggen levande!!!
Nu vill jag önska Er alla bloggbesökare ..........



YYY En Riktigt God Jul &
Ett Gott Nytt ScrapÅr YYY




5 kommentarer:

Wildärtan sa...

God jul och Gott nytt år Mia!!

Pernol sa...

God Jul och Gott Nytt År! Ha det riktigt mysigt!
kramelikram Pernilla

Britt-Marie sa...

God Jul & Gott Nytt År!
Kram Britt-Marie

Kamilla sa...

GOD JUL och gott nytt år Mia, har saknat ditt bloggande...men jag vet själv hur det är...ibland behöver man en scrap paus ;)
Kram kram

lillis70 sa...

Haaahaaa, du gör ju som jag... Hänger mer på Facebook än scrapar :-)
Gott nytt år på dig!
Kram
Lisa