torsdag 31 december 2009

Gott Slut & Gott Nytt Scrapår 2010

Årets sista dag och årets sista inlägg......och trots frånvaron av min scrapinspiration blev det ett kort i går. Ett kort med lite nyårs/vinterkänsla till mina föräldrar som har bröllopsdag idag.....det levererade jag med blombukett i förmiddags och dom blev väldigt glada =)

Det var som att min inspiration kom pyttelite i går när jag satt vid scrapbordet......jag hoppas verkligen att 2010 kommer med en massa inspiration och många kreativa stunder vid pysselbordet.

Nu önskar jag Er alla min kära bloggvänner/besökare.....
Ett riktigt Gott Nytt Scrapår 2010 YYY




Psst: Ser att min besöksräknare passerat 10.000 ska fira det lite längre fram på det nya året!

11 kommentarer:

Evelina sa...

Vad fint kort! Enkelt men oj så snyggt. Jag gillar verkligen det rutade papperet i bakgrunden! =)

Kram
/Evelina

viveka sa...

Men vad jag har saknat dina fina kort och saknat dej på jobbet har varit in flera gånger. vart är du???
hoppas du har det bra iallafall. kramar från viveka

Biggan sa...

Snyggt kort!! Fräscht och vintrigt!
God fortsättning och inspirationen kommer säkert! :)

Kram
Biggan

bili sa...

Vackert kort. Fina färgerkombinationer tillsammans med swirlar som jag gillar.Riktigt vintrigt.

Anonym sa...

Vilket fint kort du gjort till dina föräldrars bröllopsdag! Syns inte att du inte haft nån inspiration, tycker det blev såååå fint i vinterfärger!

Vill önska dig en riktig God fortsättning på det nya året!

Syns nog på träffarna framöver, kanske vi kan bidra med lite inspiration då. ;-)

Kram Susanne

Ps: Nu har jag fått tag i en XL scrapväska, fick den i julklapp av min man, jippie!!! :-)

Eva J sa...

Gott Nytt År vill jag önska dig också. Ditt kort är så snyggt, din stjärn stans är jättefin.
Ha det riktigt gott
Kramar Eva

Karin sa...

Vilket underbart fint kort du har gjort!
Önskar dig gooooo fortsättning å att inspirationen kommer att flöda detta år! =)
massa kramar till världens goaste Mia! ♥♥♥

Karro sa...

Superfint kort! Ett riktigt vinterkort!
Hoppas att 2010 kommer att komma med massor med inspiration till dig Mia.
Kramar

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå snyggt kort, läckert med allt det vintrigt blåa!

God fortsättning på dig och hoppas allt är riktigt, riktigt bra med dig!

Ha de bäst vännen!
Kraaaam// Angelica

Pernol sa...

Så läckert vintrigt kort!
God fortsättning på det nya året!
kram Pernilla

Glimmis sa...

Grattis till 10 000 besökare!
Ska bli roligt att se vad du hittar på.

Du har skapat ett jättefint kort till dina föräldrar, och vad omtänksamt utav dig.

Kramar i massor från lilla jag. =)